miércoles, 25 de enero de 2012

EUSKAL HERRIKO IHAUTERIAK



PANTAILA OSOAN IKUSI

9 comentarios:

  1. Aupa Agurtzane!!! benetan ZORIONTZEKO lana egiten duzu. Neuk be, musikako andereñoa naiz ta zeure bloga jarraitzen dut astero ta gauzak "hartzen" dizkizut. kasu honetan, 6.mailakoekin EHko iñauteriei buruzko Webquesta egiten ari naiz ta hontxe zeure lan hau gehitu diot.
    benetan, berriro zorionak!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mila Esker Iratxe! eta eskerrik asko Iruzkinak uzteagatik. Pozten naiz nire blogak interesgarriak iruditzea. Seguraski webquest hori interesgarria izango litzateke blog batean ipintzeko. Linkatzen baduzu esan.
      Eskerrik asko berriro!

      Eliminar
    2. Aupa berriro Machine!!
      hemen jartzen dizut nere blogeko helbidea, hortze webquestak eta abar daude (mesedez, zeurearekin ez konparatu, "xumeagoa" da ta :D).

      http://musikaetaeuskara.blogspot.com/
      eskerrik asko berriro!!

      Eliminar
  2. Eskerrik asko. Gelan landuko dugu lan bikain hau

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eskerrak zuentzat benetan, nire lana zuekin zentzua hartzen du.

      Eliminar
  3. Kaixo Agurtzane: Zure blogean ere jarraitzen dut. Gustatuko litzaidake nire gelako blogean lan honen lotura ipintzea. Laguntza eta Hipi gelan erabiltzeko. Eskerrik asko zure lanagatik.

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Agurtzane,
    Gainerako lankideak bezala, lan bikaina egiten duzula pentsatzen dut. Erabili genuen Agate Deunari buruzkoa eskolan eta hau ere oso interesgarria iruditzen zait. Esteka blogean jartzea gustatuko litzaidake, ikasleek ikus eta jolas dezaten.
    Agur bero bat

    ResponderEliminar
  5. Mila esker zuei eta eskerrik asko nire materialak erabiltzeagatik. Honelako iruzkinak jarraitzeko animatzen naute.

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...